Saturday, January 8, 2011

saya beri awak amaran!

Petang tadi ntah apa punye boring sampai rase nak pegi Melaka tak memasal!
Aku terasa sangat loser bila hari sabtu cuti dan aku cumelah melepak dirumah...oh sungguh sedih!
Rasanye lebih sedih dari cerita-cerita melayu sekarang.
Aku masih dara,janin,damping malam...dengar tajuk pun dah rasa menambah loser! bapak ah! Sori terEmo...memang sedih,sebab mengurangkan keinginan nasfu tonton...nasfu tau!

-gua tenangkan diri dengan berbaring di atas tilam nipis kat ruang tamu.rilek berfesbuk...tiba-tiba henpon berbunyi

gua angkat..

-pompuan:Hanjoi! aku nak tanya apa yang Jinjie buat sampai dia bangun lewat?

-aku:Hah? manalah aku tau?! Kan malam aku keje?

-pompuan:ko tau tak dia sepatutnye keluar ngan aku tadi pukul 1300? tapi pukul 1500 dia baru muncul!! Tak bolelah macam ni!! Aku nak laki aku semula,ko tak payah ajak dia keluar malam-malam!! bla..bla..bla(dah tak berapa nak dengar,macam kebas2 je rasa WTF?)

Ok ini sudah macam sial..
kenapa mesti ayat dia tu kadang buat aku rasa pelik? Laki dia kenapa mesti aku yang disalahkan?
Aku tak GAY,aku ok

Adoi...petang yang teruk, tapi tak sedih sebab aku gelak guling bila aku ceritakan semula kat Jinjie..sambil provoke bahasa utara Bini dia...

Gua rasa cam merampas pulak! KAHKAH..geli woi!

Oh ye..Jinjie adalah Kawan aku dari kecil,baru berkahwin dan baru berpindah.dia mnumpang rumah aku sebab mereka laki bini tengah cari rumah..dan bini dia juga menyewa bersama kawan opis..

Sorila bini Jinjie..Partner in crime kalau dah jumpa memang panjang cerita dan banyak salahlakunye..

end

No comments: