Friday, January 14, 2011

Apa jadi harini

-Gua rasa dah makin malas
-FB pun kurang cerita,memang patut tutup
-Gua nak bersenam tapi nak tunggu ada basikal...sementara ni memang tak senam,pemalas
-Blog yang gua follow pun pemalas nak apdate,kecuali sokernet,bukak sokernet tak habis menghanjing Liverpool..apela malang sangat.
-gua terus menulis blog walaupun takda sapa kesah...loser,tapi gua rasa menulis itu tetap best.Banyak cerita tapi kurang masa.Gua nak kasi curah dan simbah kat sini sampai gua kering idea.
-Adik gua datang nak lepak harini,wa dah siapsiap amik cuti.Ajak dia movie bagus gak ni
-Gua geram tengok KAWA en6 fairus tadi,rasa nak kena beli jugak tu.masuk wishlist..basikal lagj,banyak betul..cukup ke kepala agung nanti?
-Susah gak nak konsentret bila talipon ngan notifi FB asik cuit2...alasan
-Gua macam dapat semangat sejak start kurangkan makan..bukan diet tapi gua rasa nak kene kurang pegi mekdi dan kepsi.
-Gile buang masa sapa baca nih..



kalau tercapai hasrat En6 gua nak kene blaja buat donut atau smiley macam kat utiub


ok!

No comments: